top of page

Nahko Bear. Great Spirit

De kracht van dit nummer raakt me zo diep.

Een goeie vriend van ons liet me dit nummer horen in ons paradijs hier in Lievelde.

Bij de eerste noot voel je het aankomen.

Een onbekend en bekend gevoel dat door alle aderen en cellen stroomt.

Het danst, voelt, lacht en huilt. My Great Spirit wordt geraakt.

Het lichaam trilt van vreugde, verdriet en alles beweegt mee.

Van sommige gevoelens wist je niet eens dat ze bestaan.

De rit vanaf mijn geboorte tot nu vertaald zich in dit nummer en

sinds deze week 18 juli 2018 ben ik eindelijk thuis.

Thuis bij mezelf in volle werkelijkheid.

Mijn hart waar nog een klein sleuteltje voor nodig was om alles te openen is nu een feit.

Man, man lieve mensen dit gevoel is zo geniaal fantastisch mooi.

Ik kan het niet eens omschrijven hoe mijn gevoel nu door mijn lichaam stroomt.

Hemels zeg maar want goddelijker kan ik het niet omschrijven.

De taal van het hart is overweldigend mooi.

Met de kracht van alle mensen samen die hun eigen hart geopend hebben gaan we van de aarde weer een paradijs maken. Het is een kwestie van verbinden en samenwerken.

In openheid, liefde, eerlijkheid, harmonie en samen delen.


Alles is goed.

Mijn HART is er helemaal klaar voor.


Tranen dansen over mijn wangen,

raken mijn lippen en ik voel het nu helemaal.

Bedankt allemaal.

Hoe dankbaar wil je zijn.

Wauwww wat is het fijn om mijn hart te zijn.


Recent Posts

See All

HUMAN.

bottom of page