top of page

Libelles overal.

Zit net buiten en ben aan het lezen.

Het is genieten tussen al het leven in mijn tuin.

Er zoemt van alles dat klein is en kan vliegen, het straalt een aangename rust uit, witte vlinders zijn er weer zoals altijd, vele vogels fladderen en de zon is weer lekker aanwezig.

En dan schrik ik van een onverwacht geluid, krijg kippenvel en kijk.

Wauwwwwww ik kijk recht tegen een Libelle aan.

En een mooie.

Kleuren van geel, blauw en groen.

Die kop en die ogen.

Prachtig wat machtig.

De Libelle danst en fladdert om me heen en raakt mijn lichaam diverse malen aan.

Jeeemig wat een heerlijk begin van de dag.

Hoe blij wil je zijn.

Dankbaar ben ik voor wie ik ben.

En voor alle rijkdom om me heen.

Mijn leven is nog nooit zo fijn geweest.

Ik kijk omhoog en zie een strak blauwe lucht.

Heerlijk weer.

Het is tijd voor thee, een mix van verse pluk uit de tuin.

Ik wens jullie een fijne dag allemaal.

Love U

Recent Posts

See All
bottom of page